15 Eylül 2013 Pazar

Thrash Deliliği

Bugünlerde beni bir thrash deliliği sardı gitti. Ben de bulaşıcı etki yapan birkaç parçadan harikulade bir liste yaptım. Bazı parçalarda kafa sallamaktan boynum kopacaktı. Yeminlen söylüyom ehehe :D




-o-

Listeden misal verelim; yıl 1985, thrash metal kendini yeni yeni buluyor ve daha Sodom-Kreator-Destruction üçlemesinden önce Alaman diyarlara thrash metali getiriyorlar. Öncü olup üçlemeye alınmamak pek de güzel bir şey değil (Exodus sendromu) lakin bu grubumuz doksanların başında buhar olmuşlar, metallumda bile hayalet gözüküyorlar. Olsun, varsın buhar olup gitsinler, Heavy Metal Hurricane ve Killing Machine on numara parçalardır.

Living Death - Killing Machine

 



Ve mevzubahis listemiz, araya bir de Türk grup sıkıştırdım. Saygılar efendim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi onlar düşünsün.